رئیس دانشگاه خوارزمی خبر داد؛

ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای در دانشگاه خوارزمی

کدخبر: 2128016

سبحان اللهی از ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای با توجه به سیاست‌های دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی در آئین گشایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی اولین دانشگاه آموزش عالی است گفت: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامع قدمت 100ساله دارد.

سبحان اللهی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی تهران را باید پیشگام آموزش عالی در کشور دانست گفت: این دانشگاه در سال 1297 تأسیس و در مسیر خدمت رسانی آموزشی و فرهنگی به کشور ایران گام گذاشت.

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: ارتباط یافتن دانشکده هنر با دیگر دانشکده ها و همچنین موضوع ارتباط رشته های میان رشته ای از سیاست های این دانشگاه است و به جد آن را دنبال می کنیم.

سبحان اللهی با اشاره به مشکل فضای فیزیکی در دانشگاه خوارزمی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما فضای فیزیکی در این دانشگاه است البته در سال های گذشته با توسعه فضای فیزیکی در پی حل این مشکلات بوده ایم و امیدواریم تا دوسال آینده این فضاها گسترش و مشکل آنها برطرف شود.

وی ضمن تبریک به ورودی های جدید این دانشگاه یادآورشد: هميشه این ورودی ها از این جهت که اولین ورودی های دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی هستند مورد توجه قرار می گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: