پربازدیدهای علمی پزشکی؛

سرطان را با سالادی خوشمزه دور بزنید/ تولید کپسول‌های دامی برای اولین بار در کشور/ چه ماسک‌هایی برای پوست خشک مناسب است؟/ قاتلی مرموز در کمین شکمو‌ها

کدخبر: 2173375

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

قاتلی مرموز در کمین شکموها، کودکان و بیماران تیروئیدی یک متخصص قلب، مشکلات بیماری فشارخون بالا را در افراد مبتلا تشریح کرد.

سرطان را با سالادی خوشمزه دور بزنید سرطان به مجموعه بیماری هایی اطلاق می شود که از تکثیر مهار نشده سلول ها پدید می آیند که با مصرف برخی مواد غذایی می توان به پیشگیری و کنترل این عارضه کمک کرد.

تولید کپسول های دامی برای اولین بار در کشور یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید کپسول های خوراکی برای دام ها شده است که سلامت آن ها و افراد را تضمین می کند.

بهره برداری از پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه نقشه برداری قلب در ایران اسلامی از بهره برداری پیشرفته ترین دستگاه نقشه برداری قلب در ایران خبر داد و اعلام کرد: این دستگاه کاربرد تشخیصی و درمانی دارد.

مسئولیت وزارت امورخارجه در بحران آب باید مشخص شود/ ژاپن با کاهش 10 درصدی پرتی، آب 20 میلیون نفر را تامین می کند/ دیپلماسی آب کار آسانی نیست معاون وزیر امور خارجه گفت: بايد مشخص شود كه چه ميزان از بحران آب را باید وزارت امور خارجه حل كند.

اعزام دانشجو به آلمان برای فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از اعزام دانشجویان دکترا، ارشد و اساتید برای فرصت های مطالعاتی به آلمان خبر داد.

صادرات پنج و نیم میلیون دلاری نانوی ایران به چین/ ایران میزبان اولین المپیاد دانشجویی نانو/ تولید داروی ضد سرطان به کمک فناوری نانو دبير ستاد توسعه فناوری نانو گفت: برای فناوری نانو هیچ گلوگاهی وجود ندارد و ما خواهان پیشرفت هر روزه هستیم.

بحران آب يكی از 13 ابر روند جهانی/ 25 درصد جمعیت کشور محصور در ٨ شهر خشک سبحان اللهی گفت: بحران آب يكی از ١٣ ابر روندجهانی در بنگاه های آينده پژوهی كشور است.

چه ماسک هايی برای پوست خشک مناسب است؟ پوست به انواع مختلفی تقسيم می شود كه پوست خشک يكی از آنها است و برای تقويت اين پوست بايد از ماسک های مناسب استفاده كرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: