رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تربیت متخصص و فلوشیپ در همه رشته‌هاى پزشکى/ بین المللى شدن ماموریت ملى دانشگاه علوم پزشکى شهیدبهشتى/ هزار دانشجوى خارجى جذب مى‌شوند

کدخبر: 2209901

آقاجانی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هزار دانشجوی خارجی در آینده در این دانشگاه جذب می شوند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور ماموریت هایی در حوزه سلامت و دانشگاهی برعهده دارند، گفت: ماموریت دانشگاه هایی مانند علوم پزشکی که در سطح کشوری هستند یک ماموریت خاص نیست بلکه این دانشگاه ماموریت های ویژه و متعددی دارد.

وی ادامه اد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ماموریت تربیت نیروی انسانی در همه رشته ها را به عهده دارد و ما اکنون در بیش از 250 رشته عمومی، تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ نیروی انسانی تربیت می کنیم و تمام رشته ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارد.

تحصیل ۱۴ هزار دانشجو در ۲۵۰ رشته علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: هم اکنون در دانشگاه علوم پزشكى شهيدبهشتى ١٤ هزار دانشجو و ١٤٠٠ عضو هیئت علمی دارد که در ١٣ دانشکده و در ٢٥٠ رشته در حال تحصیل هستند.

آقاجانی با بیان اینکه ما در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ماموریت ملی تربیت نیروی انسانی را داریم، اظهار کرد: افزون بر این ما ماموریت هاى بین المللی در حوزه آموزش و پژوهش داریم همچنين ماموریت جذب دانشجوی خارجی نیز به ما داده شده است.

وی ادامه داد: ما برای جذب دانشجوی خارجی در رشته های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی برنامه ریزی کردیم تا از ظرفیت بزرگ دانشگاه برای تربیت نیروی خارجی استفاده کنیم که این موضوع برکات بسيارى برای دانشگاه دارد و در حوزه ماموریت بین المللی بیش از هزار دانشجوی خارجی جذب خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: