مجید عباسپور مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد

کدخبر: 2248017

مجید عباسپور به عنوان مشاور رییس سازمان محیط زیست در امور سیاستگذاری، پژوهش‌های زیست محیطی، فعالیت‌های زیست محیطی سازمان در حوزه‌های انرژی و آب، کنوانسیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، در حکم عیسی کلانتری خطاب به مجید عباسپور آمده است : صیانت از محیط زیست نیازمند همفکری راهبردی، درایت هوشمندانه و تلاش جهت حل مشکلات و معضلات موجود است. نظر به تخصص و تجربیات علمی، پژوهشی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور خود منصوب می‌نمایم.

سیاستگذاری، پژوهش‌های زیست محیطی، کاربردی نمودن طرح‌های آموزشی و پژوهشی و فن آوری‌های مرتبط با بهبود محیط زیست، امور مرتبط با فعالیت‌های زیست محیطی سازمان در حوزه‌های انرژی و آب از جمله نقش سازمان در گسترش انرژی‌های تجدید پذیر، صرفه جویی انرژی، به کارگیری فن آوری‌های مرتبط با این حوزه، تأمین آب نمک زدایی شده از طریق دریا و...، کنوانسیون‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، از جمله تغییرات آب و هوا، Ropme و CEP و... حوزه‌هایی است که عیسی کلانتری در حکم مشاوره عباسپور از آن‌ها یاد کرده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: