توضیحات استاندار تهران درباره علت گرانی مرغ

کدخبر: 2251171

استاندار تهران‌ گفت: دیر رسیدن مواد لازم به دست مرغداران و خرید مواد با ارزی گران دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در مراسم تجلیل از آزادگان استانداری تهران که امروز( یکشنبه) برگزار شد، در رابطه با مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده، چون خودم شامل این قانون هستم، چیزی نمی گویم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار افزود: نوسانان قیمت ها در بازار به مرور زمان حل می شود. در برخی مواقع کالای مورد نیاز دیر به دست تولید کننده می رسد، به همین دلیل با افزایش قیمت مواجه می شویم.

مقیمی در ادامه گفت: برخی از مرغداران به دلیل اینکه مواد اولیه دیر به دستشان رسیده است یا مواد را با ارزی گران خریداری کرده اند که همین موضوع بر قیمت گذاری مرغ اثر گذاشته است، اما روند فعلی نشان دهنده آن است که قیمت ها به سمت تثبیت شدن می رود.

وی در رابطه با احتکار برخی کالا ها در بازار نیز افزود: نباید این اتفاق در بازار روی می داد، باید در همان زمان که کالا را تولید و یا وارد بازار می کردند با یک سود عادلانه ای توزیع می شد، اما برخی از افراد دنبال سود بیشتر هستند.

استاندار تهران تصریح کرد: دولت از همان ابتدا به صورت شفاف اعلام کرده بود که کالا های اولیه مورد نیاز را با ارز ارزان وارد کشور و تأمین می کند.

مقیمی تصریح کرد: دولت هم اکنون ارز مورد نیاز تولید کنندگان را پرداخت می کند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: