صدور حکم ۳۵ نفر از اخلالگران اقتصادی تا پایان هفته

کدخبر: 2266047

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تا پایان هفته جاری، حکم ۳۵ یا ۳۶ نفر از متهمان اخلالگران اقتصادی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه یکصدو سی و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده واردات خودرو و میثم رضایی اظهار کرد: دادگاه های ویژه ای که تشکیل شده اگر بگویند جهاد می کنند، مبالغه نکردم. فکر می کردیم قبل از تعطیلات عاشورا و تاسوعا، حکم 35 الی 36 نفر صادر شود که نتوانستند اما در برخی پرونده امروز آخرین دفاع را گرفتند و فکر می کنم تا آخر این هفته، حکم به 35 یا 36 نفر صادر شود.

وی افزود: در خصوص میثم رضایی نیز پرونده در حال تحقیقات است و هنوز دادگاه نرفته و چند متهم دارد که برخی بازداشت و برخی نیز با قرار آزاد هستند. در پرونده های خودرو، یک مورد به دادگاه رفته که دادگاه نواقصی دیده و چون از بندرعباس آمده بود، تحقیقات کامل نشده بود و الان خود دادگاه در حال تحقیقات است.

محسنی اژه ای افزود: چهار نفر از کارمندان صمت هم بازداشت هستند که هنوز پرونده شان دادگاه نرفته است.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سئوال دیگری درباره پرونده امیرحسین مقصودلو(تتلو) و اظهارات اخیر وی گفت: طبیعی است کسانی که اقدام مجرمانه انجام دهند چه در ایران و خارج از ایران، قابل تعقیب است. مسائلی که گفتید من هم در برخی سایت ها دیدم که برخی از آنها عنوان مجرمانه دارد و به طور طبیعی دادستان پرونده تشکیل می دهد اما فعلا در دسترس نیست و اگر لازم باشد غیابی و در غیر این صورت منتظر می مانند خودش یا وکیلش بیاید تا محاکمه صورت گیرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: