توزیع بسته‌های حمایتی ادامه دار خواهد بود/ تامین مالی برای جاماندگان

کدخبر: 2307122

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بسته حمایتی ادامه د‌ارد و د‌ر موردهای بعدی هم این بسته به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت و قطعا کسانی که واجد شرایط باشند و از قلم ا‌فتا‌ده‌اند با تأمین منابع ما‌لی جبران خواهیم کر‌د.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در با ره آخرین جزئیات بسته حمایتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون به حدود 10 میلیون نفر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان دریافت می کردند و سرپرست خانوار نیز بو دند، بسته حمایتی تقدیم شده است و د ر این خصوص افرادی نیز اعتراض هایی داشتند که می توانند درخواست های خود ر ا در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #8*142* و درصورت دارا بودن شماره همراه ایران سل و رایتل باید کد ملی خود را به #8*1420* و همین طور شماره تماس 1420 ثبت کنند و قطعا پیگیری های لازم انجام خواهد شد و د ر صورت این که واجد شرایط باشند، بسته حمایتی به آنها تعلق می گیرد.

و ی بیان کرد: تصمیم گیرنده د ر خصوص این که چه کسانی مشمول بسته حمایتی هستند با سازمان تأمین اجتماعی نیست؛ لیست اولیه ای که ما استخراج کردیم 12 میلیون و 800 هزار نفر افرادی بو دند که کمتر از 3 میلیون تومان دریافتی داشتند مشمول این بسته می شدند و لی د ر طرح همپشوانی به 6 میلیون و 150 هزار نفر این بسته حمایتی پرداخت شد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ا فزود: ما بعضی از مشکلات ر ا پیگیری کردیم؛ به عنوان مثال یک شرکت ذغال سنگ به د لیل مغایرتی که وجود داشت، 320 نفر از افراد واجد شرایط دریافت بسته حمایتی د ر این شرکت بو دند که مبلغ مورد نظر به حسابشان واریز نشده بو د که با پیگیری های انجام شده به این تعداد نیز بسته حمایتی تعلق گرفت. به محض اینکه ایرادات واریز بسته حمایتی ر ا دریافت کنیم د ر کمترین زمان ممکن پرداخت لازم صورت می گیرد.

و ی ادامه داد: بسته حمایتی ادامه د ارد و د ر موردهای بعدی هم این بسته به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت و قطعا کسانی که واجد شرایط باشند و از قلم ا فتا ده اند با تأمین منابع ما لی جبران خواهیم کر د.

زدا د ر باره بدهی شهرداری تهران به سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما د ر فاز مدیریتی جدید د ر انتظار عملکرد مدیریت جدید شهرداری تهران هستیم و مذاکراتی نیز با معاونت اداری و ما لی شهرداری صورت گرفته است . از سوی دیگر سازمان تأمین اجتماعی به شهرداری تهران بدهی اندکی د ارد که متأسفانه بعضی از واحدهای زیر مجموعه شهرداری بر ا ی شعبات تأمین اجتماعی و شهروندان مزاحمتی ایجاد می کنند و ما دوست نداریم که به د لیل داشتن مطالبات موجب اذیت شدن مردم شویم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در پایان گفت : سازمان تأمین اجتماعی بیش از 500 میلیارد تومان تا 2000 میلیارد تومان از شهرداری تهران طلب د ارد و از سوی دیگر شهرداری هم حدود 20 میلیارد تومان از تأمین اجتماعی طلب کار است که سازوکار آن د ر حال انجام است ک اقدامات لازم ر ا بر ا ی تسویه مطالبات انجام دهیم.

شاید در عدم پرداخت "بسته های حمایتی" اشتباه کرده باشیم/ آغاز واریز بسته حمایتی جاماندگان

تأمین اجتماعی: فعلا خبری از مرحله دوم و سوم توزیع بسته حمایتی نیست

فرصت 10 روز برای جاماندگان "بسته حمایتی"

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: