معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات:

مداخله تعزیراتی و قضایی در بازار راهبردی است/ رتبه ایران در صادرات پوشاک ۵۰ جهان

کدخبر: 2311486

معاون سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به وضعیت تولید، اقتصاد و بازار گفت: مداخله تعزیراتی، قضایی و سایر دستگاه های نظارتی کشور بر بازار و تولید راهبردی و تسهیل گرانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد بارانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان در همایش صنعت نساجی و پوشاک استان البرز افزود: امروز تلاش ها بر این است تا ضمن پیشگیری از تخلفات، حرکت اقتصادی و تولیدی به سمت فرهنگ سازی و ارتقای تولید و خدمات پیش برود.

وی افزود: برند سازی، جلب اعتماد مشتریان، ارتقای کیفیت و ارائه خدمات مطلوب لازمه موفقیت صنایع تولیدی کشور در بازارهای جهانی و داخلی است.

بارانی گفت: تولید براساس نیازهای روز جوامع بشری، توجه به فرهنگ، نشاط اجتماعی و ذائقه مشتریان از مواردی است که تولید کنندگان پوشاک و سایر صنایع کشور باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه پوشاک از نیازهای اولیه و همیشگی انسان است، افزود: در این زمینه توجه به رنگ و تمایلات روحی باید در نگاه نخست تولید کنندگان قرار گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: رویکرد این سازمان به بازار و تولید، راهبردی است لیکن با انحصار طلبی و حرکت های ضد رقابتی برخی تولید کنندگان مقابله خواهد شد.

وی اظهار داشت: باید تمام دستگاه های نظارتی به سمت تسهیل گری در امر تولید و حمایت از بخش های اقتصادی گام بردارند.

بارانی یادآور شد که بی توجهی به برند سازی و مسائل دیگر سبب شده تا سهم تولید کنندگان ایرانی در کشورهای اطراف کاهش یابد.

وی تصریح کرد: در تولید پوشاک باید به فرهنگ ، زیبایی و شادابی توجه ویژه شود چرا که پوشاک در مکان های مختلف در دید عموم قرار دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ماندگاری و قوام در روش ها و مدل های مختلف است و امروزه اگر صنعت پوشاک در سطح ملی باقی بماند این صنعت محکوم به شکست است.

وی اظهار داشت: صنعت پوشاک سهم عظیمی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده و رویکردها و نوع نگاه به آن باید متفاوت باشد.

وی گفت: اکنون ایران در صادرات پوشاک مقام سوم خاورمیانه و رتبه 50 در جهان دارد که باید خود را به رتبه های برتر برسانیم.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این عرصه اعتماد مردم به تولیدات را باید جلب کنیم و باور ایرانی بودن را به ایرانیان باز گردانیم.

در همایش صنعت نساجی و پوشاک البرز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز و بیش از یک هزار تن از تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک البرز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: