عذرخواهی رئیس دانشگاه خوارزمی از دانشجویان

کدخبر: 2313814

رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن عذرخواهی از حضور نداشتن دانشجویان در جشن صد سالگی دانشگاه خوارزمی گفت: به دلیل کاهش هزینه‌های برگزاری جشن، فضای کافی در اختیار نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عزیزالله حبیبی در کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز که امروز چهارشنبه هشتم اسفند ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: رویداد فرصت‌ها و چالش‌های مهندسی یکی از بزرگترین کنفرانس‌هایی است که با برگزاری جشن صد سالگی تقریباً همزمان شد و باعث خوشحالی است که در یکصدمین سال تأسیس این دانشگاه همایش‌ها و کنفراس‌های مهم و خوبی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به حواشی جشن صد سالگی دانشگاه خوارزمی اشاره کرد و افزود: امروز اولین تریبونی است که بعد از برگزاری جشن صدسالگی دانشگاه خوارزمی در اختیار دارم و لازم می‌دانم که از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خوارزمی واحد کرج عذرخواهی کنم که برای کاهش هزینه و برگزاری این جشن در داخل دانشگاه و نبود فضای کافی نتوانستیم میزبان همه باشیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: در گذشته دانشگاه‌ها وظیفه اصلی که بر عهده داشتند این بود که نیروی انسانی را تربیت کنند ولی در سال‌های اخیر علاوه بر تربیت نیروی انسانی، تحقیق و فعالیت‌های پژوهشی هم جزو فعالیت‌های دانشگاه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: اکنون کارآفرینی، تجاری‌سازی محصولات و بخش مهم اقتصاد در خود دانشگاه‌ها نهفته شده است و تمام مراکز علمی و فناوری در راستای حل مسائل اقتصادی و فعالیت‌های علمی پژوهشی می‌کوشند.

حبیبی در پایان گفت: با برگزاری اولین کنفرانس فرصت‌ها و چالش‌های مهندسی استان البرز، می‌توانیم شاهد هم اندیشی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های مهندسی، دانشجویان این رشته و اساتید مهندسی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: