مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

کدخبر: 911193

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از هموطنانی که در سفر هستند، تقاضا می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و آن را به روزهای بعد از جمعه موکول کنند/ بیشترین مشکل در زمان بازگشت از سفرها مربوط به محورهای استان های شمالی است

به گزارش «نسیم»، سردار موسی امیری با بیان اینکه روز جمعه برای محورهای کرج - چالوس و هراز محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد، اضافه کرد: در صورتی که مسافران تصمیم به بازگشت از سفر در این روز را دارند، باید پیش بینی چند برابری زمان را برای بازگشت داشته باشند .

جانشین رئیس پلیس راهور کشور اظهار داشت: اکنون در محورهای شمالی در محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر با بار ترافیک مواجه است و در مسیر در پیچ آدران، نرسیده به تونل کندوان و تا قبل از پل زنگوله با تراکم و سنگینی ترافیک روبرو هستیم .

سردار امیری ادامه داد: بعد از پل زنگوله تا مرزن آباد مشکل خاصی نیست، ترافیک در جریان است اما در محورهای هراز و فیروزکوه به طور مقطعی دارای ترافیک نیمه سنگین هستیم .

وی اضافه کرد: در محور قزوین - رشت در محدوده منجیل با توجه به پایان آزادراه، بار ترافیکی سنگین وجود دارد و در بقیه محورهای مواصلاتی کشور با وجود بالا بودن حجم سفرها، مشکل خاص ترافیکی نداریم .

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: نرخ ساعتی تردد در سفرهای تعطیلات عید فطر نسبت به تعطیلات نوروز امسال افزایش یافته است .

ارسال نظر: