واژگونی اتوبوس در اتوبان هشترود – زنجان دو کشته و ۱۳ مجروح بر جای گذاشت

کدخبر: 945778

رئیس پلیس راه‌ راهور با اشاره به حجم سفرها در چند روز گذشته گفت: پیش‌بینی می‌شود روزهای پنجشنبه و جمعه ترافیک سنگینی را در محورهای کشور شاهد باشیم/ رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

به گزارش«نسیم»، سردار محمدرضا مهماندار اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، گلستان، ارتفاعات مازندران، شرق استان تهران و گیلان شاهد بارش برف هستیم.

وی گفت: مأموران پلیس‌راه کشور طی شبانه روز گذشته با تعداد زیادی از رانندگان در جاده‌های کشور مواجه شدند که متاسفانه اکثر آنها یا زنجیر چرخ به همراه نداشتند یا استفاده از این وسیله را فرا نگرفته بودند و همین امر موجب گیر کردن خودرو آنها در برف و انسداد موقتی محور شده بود .

وی با بیان این که خوشبختانه علی‌رغم حجم بالای سفرها در تعطیلات اخیر حادثه فراوانی نداشتیم افزود: مهمترین تصادف در این مدت ساعت 2 بامداد چهارشنبه در کیلومتر 126 اتوبان هشترود - زنجان رخ داد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس مان به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده واژگون شد که در پی این حادثه متاسفانه 2 تن کشته و 13 نفر مجروح شدند .

وی در پایان از مسافران خواست با توجه به پیش‌بینی حجم بالای سفرها برای روزهای پایان هفته بازگشت خود را به ساعات پایانی جمعه موکول نکنند .

ارسال نظر: