فرهادی: هلال‌احمر با کمک داوطلبان مشارکت مردمی را در حفظ محیط زیست تقویت می‌کند

کدخبر: 960752

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تفاهم‌نامه‌ هلال‌احمر، فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و محیط زیست، تجربه‌ای مثبت و الگویی مشخص از مشارکت اجتماعی جوانان است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، سازمان حفاظت محیط زیست و هلال احمر ایران افزود: گروه کاری مشترکی میان فدراسیون، هلال احمر ایران و سازمان حفاظت محیط زیست امضا شده و برنامه‌های مناسبی به منظور دستیابی به اهداف این تفاهم‌نامه اجرایی خواهد شد.
ارسال نظر: