سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی: اولویت دانشگاه، مطالبات رهبری است

کدخبر: 964984

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویکرد من اعتدال است و غیرخطی و غیر جناحی عمل می‌‌کنم/ از تمام گروه‌‌هایی که منویات رهبری، رئیس‌جمهور و وزارت علوم را داشته باشند، استفاده می‌کنم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد اخباری در جلسه معارفه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، افزود: مقام معظم رهبری دیدبان هوشمند کشور هستند و اولویت ما در دانشگاه علمی کاربردی منویات رهبری و رییس جمهور است.

وی با بیان اینکه ماموریت دانشگاه علمی کاربردی تربیت نیروی انسانی ماهر و ثروت آفرین است، بیان داشت: در این دانشگاه باید از مخاطرات فرهنگی جلوگیری کنیم و کارآفرینی را همراه با فرهنگ جلو ببریم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: باید تربیت نیروی انسانی کارآمد در این دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و براین اساس بتوانیم همه مدیران را از مجموعه انتخاب کنیم.

اخباری با اشاره به اینکه باید از سوء ضن به گذشته کاملا پرهیز کنیم و از تجربیات گذشته استفاده کنیم، افزود: رویکرد اصلی من اعتدال است و من رویکرد غیر خطی، غیر جناحی دارم و از تمامی گروه هایی که منویات رهبری، رییس جمهور و وزارت علوم را داشته باشند از آنها استفاده می کنم.

وی خاطرنشان کرد: باید دفترهمکاری های بین المللی دانشگاه علمی کاربردی باید فعال شود تا این دانشگاه در جهان و منطقه معرفی شود.

ارسال نظر: