برگزاری جایزه علمی و فناوری "مصطفی (ع)" به سال آینده موکول شد

کدخبر: 967644

پیش از این قرار بود جایزه علمی و فناوری مصطفی (ع) در هفته وحدت امسال اعطا شود که طبق گزارش شورای سیاست‌‌گذاری این جایزه تاریخ نهایی و اعطای جایزه به دی‌‌ماه سال آینده موکول شد

به گزارش «نسیم»، چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه علمی و فناوری مصطفی (ص) با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس شورای سیاستگذاری جایزه مصطفی(ص)، محمدعلی المدنی رییس بانک توسعه اسلامی و سایر اعضای شورا در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

از مهم‌ترین مصوبات این شورای تصویب تاریخ نهایی برگزاری و اعطای جایزه به منتخبین بود و بر این اساس تاریخ دسامبر 2015 (دی‌ماه 1394) و ایام مقارن با هفته وحدت به‌عنوان موعد برگزاری مراسم رسمی اعطای جایزه تعیین شد.

همچنین تأیید عضویت ناظر کمیته دائمی فعالیت‌های علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی COMSTECH ، در شورای سیاست‌گذاری جایزه از دیگر مصوبات این نشست بود و در همین چارچوب دبیرخانه جایزه موظف شد شرایط حضور و عضویت سازمان‌های بین‌المللی مرتبط را در شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی (ص) به عنوان نهاد ناظر فراهم و شاخص‌ها و پیش‌شرط‌های لازم را برای این منظور تدوین و ارائه کند.

در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی (ص)، کمیته علمی جایزه موظف شد، فهرست نامزدهای نهایی را ظرف 6 ماه آینده تهیه و به نشست آتی شورا ارائه کنند.

گفتنی است، براساس سند اجرایی جایزه پیامبر اعظم، پارک فناوری پردیس مسئولیت دبیرخانه دائمی جایزه و فرآیندهای اجرایی را برعهده دارد و رییس این پارک، دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه و عضو شورا است.

ارسال نظر: