تصادف اتوبوس مسافربری یک کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۵:۵۴ امروز و در محور بجنورد- شیروان به وقوع بیوسته است، گفت: مصدومان توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امام خمینی شیروان منتقل شدند
حسین درخشان در گفتگو با «نسیم»، این مطلب را بیان داشت.