فرمانده ناجا: سال گذشته ۸۷ مامور پلیس در حین ماموریت به شهادت رسیدند

کدخبر: 999880

سردار حسین اشتری گفت: ناجا به دلیل مسئولیتی که در حفظ نظم و امنیت کشور دارد، تاکنون بیشترین مبارزه را با اشرار داشته و بیشترین شهید را نیز در این راه به انقلاب تقدیم کرده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار حسین اشتری در یکصد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که به میزبانی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا به دلیل مسئولیتی که در حفظ نظم و امنیت کشور دارد، تاکنون بیشترین مبارزه را با اشرار داشته است.

وی ادامه داد: یکی از نهادهایی که بیشترین شهید را در طول سالهای پس از جنگ تحمیلی به نظام تقدیم کرده است، نیروی انتظامی است.

اشتری با بیان اینکه در سال گذشته 87 نفر از مأموران ما در راه مبارزه با اشرار و منافقین شهید شده اند، گفت: روز گذشته نیز در درگیری با اشرار و عناصر ضد انقلاب تعدادی از مأموران ما به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: کارکنان ما آماده اند برای اجرای قانون ، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا مرز شهادت هم پیش روند و خدا را شاکریم که این روحیه در ناجا وجود دارد.

اشتری با بیان اینکه بنا داریم با استفاده از تجهیزات و امکانات میزان درگیری مأمورانمان با قانون شکنان و اشرار را کمتر کنیم، از ارائه خدمات مستقل از بنیاد شهید به شهدا و ایثارگران ناجا خبر داد و افزود: این‌ خدمات علاوه بر تسهیلات و خدماتی است که از سوی بنیاد شهید به این عزیزان داده می شود.

اشتری با بیان اینکه تاکید فرمانده قبلی ناجا و بنده ارتباط نزدیک با خانواده شهداست، گفت: به فرماندهان شهرهای مختلف ابلاغ شده که خانواده ایثارگران منطقه حتما آنان را بشناسند.

ارسال نظر: