توصیه‌های وزیر کشور به زوار اربعین حسینی

کدخبر: 1038973

رحمانی‌فضلی گفت: زائرین حسینی باید برای ورود به عراق حتما گذرنامه و روادید داشته باشند، چرا که دولت‌های ایران و عراق مصمم به اجرای این موضوع هستند و مسئولان عراقی موظفند هیچ زائری را بدون روادید به کشورشان راه ندهند

به گزارش «نسیم»، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جریان بازدید از مرز مهران و با اشاره به تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، گفت: تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا شرایط برای زوار به خوبی فراهم شود.
وی با اشاره به حضور زائران حسینی در مراسم اربعین حسینی افزود: تاکنون به جز ثبت‌نام حضوری، یک میلیون نفراز طریق سایت سماح برای حضور در این مراسم باشکوه ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم حداقل 2 میلیون نفر امسال زائر داشته باشیم.
وزیر کشور گفت: به زائران توصیه می‌کنیم که به سفارشات مسئولان مربوطه توجه و رعایت کنند.
وی ادامه داد: زائرین حسینی باید برای ورود به عراق حتما گذرنامه و روادید داشته باشند، چرا که دولت‌های ایران و عراق مصمم به اجرای این موضوع هستند و مسئولان عراقی موظفند هیچ زائری را بدون روادید به کشورشان راه ندهند.
وزیر کشور تاکید کرد: ضروری است که زوار بیمه شوند چراکه مراکز درمانی عراق رایگان نیستند.
وی تاکید کرد: همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه می‌کنیم که برای سهولت سفر و کاهش ازدحام جمعیت زوار 5 یا 6 روز قبل از مراسم اربعین وارد کشور عراق شوند.
ارسال نظر: