نامه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به شهردار تهران

کدخبر: 2005271

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به شکایت اهالی حکیمیه تهران پیرامون راه‌اندازی مرکز(کمپ) در این محله، گفت: اهالی حکیمیه مدتی پیش شکایتی پیرامون راه‌اندازی مرکز به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان، از شکایت اهالی حکیمیه تهران پیرامون راه‌اندازی مرکز (کمپ) در این محله خبر داد.

وی افزود: اهالی حکیمیه مدتی پیش شکایتی پیرامون راه‌اندازی مرکز (کمپ) در این محل به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند؛ پس از این اقدام بنده با آقای قالیباف تلفنی صحبت کردم که ایشان گفتند این مرکز مربوط به ترک اعتیاد نیست و یک مرکز مهارت آموزی محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی از نگارش نامه کمیسیون به شهرداری تهران پیرامون مرکز (کمپ) حکیمیه خبر داد و گفت: در آن نامه خواستار این شدیم که به موضوع رسیدگی شده و پاسخ آن به کمیسیون ارسال شود که امیدواریم طبق بیان آقای قالیباف موضوع به این ترتیب (اشاره به راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد) نباشد.

پورمختار همچنین تصریح کرد: توقع ما این است که نگاه به معتاد مجرمانه نباشد و آنها بیمار تلقی شوند اما این بیماران باید در مکان‌های خاص نگهداری شوند تا بهبودی حاصل شود.

«کمپ در واقع برای معتادان راه‌‌اندازی می‌شود و کسانی که معتاد نیستند دیگر نیازی به کمپ ندارند؛ در واقع معتادان باید در مراکزی نگهداری شده و ارتباط‌شان قطع شود تا بهبودی حاصل شود»

وی ابراز امیدواری کرد که کمپ حکیمیه مربوط به ترک اعتیاد نباشد و محلی برای حرفه‌آموزی باشد.

رئیس کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی همچنین اعلام کرد که در روزهای آتی از این مرکز بازدید خواهد کرد.

ارسال نظر: