زاهدی‌فر در امارات است یا گرجستان؟

پشت‌پرده کلاه‌برداری خانوادگی سکه ثامن

کدخبر: 2266255

برادر آقای زاهدی‌فر در وزارت صنعت شهرستان مرند یک مسئولیت مهم داشته است، همچنین پدر همسرش هم یکی از مدیران بانک ملت تبریز بوده و با مجوز ایشان تراکنش‌های حساب آقایی زاهدی نامحدود تعریف شده است.

به گزارش نسیم آنلاین بهنام ملکی نماینده مالباختگان شرکت سکه ثامن در گفتگو با « نود اقتصادی » در خصوص کلاهبرداری شرکت سکه ثامن اظهار کرد: سکه ثامن سایتی بود که پول‌های مردم را می‌گرفت و به ازای آن به مردم طلا و یا سکه به صورت مجازی می‌داد. تبلیغات آن به صورت گسترده در اکثر سایت‌ها و خبرگزاری‌ها وجود داشت و شرایط طوری بود که اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود.

وی افزود: از 22 شهریور به بهانه تغییر سرور و گسترش شرکت در تمام کشور به یکباره سایت ثامن از دسترس خارج شد. آقای زاهدی‌فر به عنوان مالک این شرکت مردم را تشویق می‌کرد تا هرچه سریعتر سرمایه خود را به 50 میلیون تومان برسانند تا بتوانند ضمانت نامه بانکی 70 درصدی بگیرند، اما اغلب ضمانت نامه‌ها دو ماهه بوده، به شکلی که بیشتر آنها تا روز 20 شهریور اعتبار داشته و بعد از دسترس خارج شدن سایت در 23 شهریور ماه هیچ اعتباری نداشته است.

نماینده مالباختگان شرکت سکه ثامن با پرده برداری از یک تخلف خانوادگی برای سوء استفاده رئیس شرکت ثامن از پول‌های مالباختگان خاطرنشان کرد: برادر آقای زاهدی‌فر در وزارت صنعت شهرستان مرند یک مسئولیت مهم داشته است و مجوز فعالیت شرکت به ویژه از سوی اتحادیه طلا و جواهر این شهرستان با هماهنگی او انجام شده است. پدر همسر آقای زاهدی فر هم یکی از مدیران بانک ملت تبریز بوده و با مجوز ایشان تراکنش‌های حساب آقایی زاهدی نامحدود تعریف شده است.

ملکی بیان کرد: ساده‌ترین کار این است که حسابهای برادر، پدر همسر و یا دستیاران زاهدی را ببندند که فعلا این کار را نکرده‌اند! ممکن است آقای زاهدی فر اصلا به گرجستان نگریخته باشد، چون با استعلام از سایت یکی از شرکتهای فروش بلیط هواپیما مشخص شد که وی به امارات رفته است. البته ممکن است از امارات به گرجستان رفته باشد و ممکن هم است در امارات مانده باشد و جایی نرفته باشد.

وی گفت: حداقل انتظار ما این است که رسانه‌هایی که خودشان تبلیغ سکه ثامن را کرده‌اند وارد عمل شوند و با آگاه سازی فضا برای دستگیری او و بازگرداندن پول مالباختگان اقدام کنند.

ارسال نظر: