مراقب باشید هفته تپه از چاله به چاه نیفتد

کدخبر: 2372888

مواظب باشید با دولتی شدن شرکت، در پی فرار از باتلاق بدهی چوب حراج به شرکت هفت تپه نزنند و این شرکت معظم را از چاله به چاه نیندازند.

به گزارش نسیم‌آنلاین با ابلاغ رای دستگاه قضائی، با خلع ید مالک هفت تپه، این شرکت به دولت بازگردانده بشد. کارگران هپکو اراکی در پیامی به کارگران هفت تپه علاوه بر تبریک این موفقیت به بیان تذکراتی پرداختند. در این پیام آمده است:  سلامی به بلندای روزهای سخت و بی پایانِ عدالتخواهیتان و به پهنای خوزستان مظلوم و سلامی به دوستانِ دشت بزرگ کشت و صنعت هفت تپه!

شما که همچون شیر مردان خوزستان در دوران دفاع مقدس، اسطوره دفاع از حق و حق طلبی و عدالت خواهی شدید. بالاخره مقاومت شما عزیزان با دستان خالی و فقط با پشتوانه ایمان به درستی راهتان واستقامتتان جواب داد و دولت را که با تمام توان خود (زر و زور و تزویر)برای حق جلوه دادن این باطل تلاش میکرد را وادار به عقب نشینی کرد و در نهایت در ایامی که منتسب به اسطوره حق طلبی و عدالت خواهی است مقاومت شما نتیجه داد و کام ملت ایران را شاد کردید. الهی آمین

و اما کارگران عزیز هفت تپه!

ضمن خوشحالی زاید الوصف دوستانمان در شرکت هپکو به عرض دوستان هفت تپه می‌رسانیم که تازه در ابتدای راه دشواری هستید که ما هم چند صباح قبل در ابتدای  مسیر امروز شما بودیم و سرشار از غرور پیروزی بودیم:

- آگاه باشید که با برگشت به دولت  شرکت، دولت در پی فرار از باتلاق بدهی چوب حراج به شرکت هفت تپه نزند و این شرکت معظم را از چاله به چاه نیندازد.

- فراموش نکنید، همچنان هستند گرگهایی در لباس میش که همچنان در قالب دولتی شدن راه مالکان سابق نااهل را پیش گرفته با اسم جدید دولتی شدن

- مراقب باشید که،هفت تپه عزیز،این پاره تن شما، ملعبه دستان بورس باز و رانت خوار دولتی نشود

- مراقب باشید که با تبلیغات ظاهری صدا و سیما همه چیز را تمام شده در ذهن مردم جلوه ندهند.

⁦⁩اینها تجربیات تلخ کارگران هپکو پس از خوشحالی کاذبی است است که مافیای واردات و مسئولین تا لایق دست در دست هم برای کارگران هپکو بوجود آوردند و تا کنون نیز ادامه دارد و بدانید در ابتدای راه هستید.

ان شاالله که کام شما عزیزان همیشه و تا انتهای تاریخ شیرین باشد و این اتحاد و همبستگی شما عزیزان تا همیشه زبانزد ملت ایران باشد.

به امید برقراری عدالت در سراسر سرزمین عزیزمان

جمعی از کارگران شرکت هپکو

ارسال نظر: