وزیر ورزش: ۴۹ درصد سهام سرخابی‌ها در بورس

کدخبر: 2373684
خبرنگار:

وزیر ورزش و جوانان وعده داد که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از یک تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش نسیم‌آنلاین به نقل از ایسنا ؛  وزیر ورزش و جوانان وعده داد کهواگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از یک تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.

حمید سجادی در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس و اینکه وزارت ورزش و جوانان تحت مدیریت یک مجمع در حال مدیریت دو باشگاه فوتبال در سطح لیگ برتر است و این رویه یک تخلف به شمار می‌رود،  اظهار کرد: مقدمات کار در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان طی شده است و در حال حاضر دو باشگاه آماده واگذاری هستند.

وی ادامه داد: اصولا در تمامی کشورها، باشگاه ها معمولا مردمی هستند و دولت‌ها کمتر در اینگونه موارد دخالت می‌کنند و سیاست نیز بر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است و به شما قول می‌دهم فقط یک هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی است که باید انجام شود و بیشتر زحمت‌ها کشیده شده است و با هماهنگی می‌تواند در زمان بسیار کوتاه این اتفاق رخ دهد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کار سختی در پیش نیست، بیان کرد: طی یک تا دو ماه آینده این اتفاق رخ می‌دهد و به تدریج پیش می‌رود و بخشی از سهام را می‌توان به مردم واگذار کرد. پاس گل را به ما داده‌اند و ما فقط باید گل بزنیم.

سجادی با اشاره به موافقت رییس‌جمهوری مبنی بر واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در مورد استعفای جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: صحبتشان را در حد همین مباحث شنیده ام تا ببینیم چقدر جدی است.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: