۲۷ بهمن ماه پایان مهلت ثبت نام کنکور سال ۹۹

کدخبر: 2346539

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۶ پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی سخنگوی سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ساعت ۱۶ فردا یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ پایان می‌پذیرد.

ثبت نام ۹۱۶ هزار و ۷۱۶ داوطلب

وی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۸ تعداد ۹۱۶ هزار و ۷۱۶ داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

مهلت ثبت نام حداکثر تا پایان روز یکشنبه 27 بهمن ماه ۹۸

توکلی تأکید کرد: به کلیه داوطلبینی که علاقمند به شرکت در رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۱۳۹۹ دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی می‌باشند و تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت تمدید شده و حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشرشده این سازمان، اگر واجد شرایط ثبت‌نام بودند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

برگزاری آزمون ۱۲ و ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: این امتحان روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود و نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و کارنامه کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون در دهه دوم مردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد در مهلت اعلام‌شده و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت اینترنتی در دهه دوم مرداد ۹۹ انتخاب کنند و بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده نتیجه‌ نهایی آزمون سراسری سال ۹۹ در نیمه دوم شهریور ماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار خواهد گرفت.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: