آغاز ثبت‌نام دانشجویان دختر متقاضی عتبات دانشگاهی

کدخبر: 2346947

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دختران دانشجوی متقاضی عتبات دانشگاهی از امروز می توانند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان گرامی در این مدت می توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی گفت: این دوره با توجه به محدودیت زمانی و شرایط موجود، تمرکز روی ثبت نام اساتید، متاهلین و کارکنان دانشگاه ها بود، اما با توجه به درخواست های مکرر و مراجعات متعدد که از سوی دانشجویان دختر داشتیم، تلاش هایی در خصوص ثبت نام و اعزام این قشر گرانقدر دانشگاهی نیز انجام گرفت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:با توجه به کوتاه بودن زمان اعزام در این دوره، دانشجویان دختر نیز به صورت محدود امکان ثبت نام و تشرف را پیدا کردند و تعدادی کاروان نیز به دختران دانشجو اختصاص یافت.

وی افزود:دختران دانشجوی متقاضی ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

حجت الاسلام مطهری پور گفت: در چند روز آغاز ثبت نام که امکان ثبت نام دختران دانشجو فراهم نبود، پیام ها و تماس های زیادی از دختران دانشجو در شبکه های اجتماعی لبیک داشتیم که نشان از ارادت ایشان به سید و سالار شهیدان بود قطعا این میزان از شور و اشتیاق قشر دانشگاهی کشور برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، قابل تحسین و ستایش است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: