کادر اجرایی مدارس تعطیل نیستند

کدخبر: 2362689

محمدی گفت: در ایام تعطیلی مدارس کادر اجرایی با رعایت یک سوم دورکاری باید در مدرسه حضور داشته باشند.

حسن محمدی مدیرکل تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران درباره وضعیت تعطیلی مدارس و حضور معلمان و عوامل اجرایی مدرسه بیان کرد: مدرسه و آموزش تعطیل در این ایام نیست و فقط کلاس فیزیکی و حضوری در این هفته نداریم و همه کلاس‌ها در بستر مجازی و برنامه تلویزیونی است.

او ادامه داد: بخش اداری مدارس ما شامل مدیران و عوامل اجرایی با رعایت یک سوم دورکاری در مدرسه حضور دارند و نیازی به حضور همکاران آموزشی در مدارس نیست. آنها مانند دانش آموزان از طریق فضای مجازی و کلاس غیر حضوری کار را دنبال می‌کنند.

محمدی درباره چگونگی نظارت ها بر فعالیت روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: نظارت ها به طور روتین، روزانه در ۵ درصد مدارس تهران بنا بر دستور مدیرکل آموزش و پرورش انجام می‌شود ضمن آنکه نظارت هایی را هم از طریق استان به طور متمرکز داریم تا اگر مشکلی باشد آن را تذکر داده و بر طرف کنیم.

تخصیص ١٧ میلیارد تومان اعتبار برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی

او از تخصیص ١٧ میلیارد تومان اعتبار برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مدارس شهر تهران تاکنون خبر داد و گفت: خرید مواد ضدعفونی کننده، تهیه ابزارهای بهداشتی مدرسه، تهیه ماسک و دستکش و مواردی از این قبیل با اعتبار تخصیص یافته تهیه می‌شود.

محمدی اظهار کرد: تاکنون مشکلی بابت شیوه نامه های بهداشتی نداشتیم ضمن آنکه مدارس نیمه تعطیل بودند و کلاس‌ها به طور اختیاری و حضوری تشکیل شده است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش تهران گفت: البته مسئولیت اجتماعی ما اقتضا می‌کند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مهم بدانیم و اقدامات لازم برای همکاران و مدیران ما در آموزش داده شده است هرچند تعدادی ابتلا به بیماری داشتیم و حتی در مواردی فوت ناشی از این بیماری در میان همکاران مشاهده شده است.

ارسال نظر: