۱۶ خرداد آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

کدخبر: 2376798

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۱۶ خرداد آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است.

نسیم آنلاین: علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا کنون ۵۲ هزار نفر انتخاب رشته کرده اند و در مجموع ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام کنند و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشو تاکید کرد: پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان نام نویسی اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

 

ارسال نظر: