رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولین خبر داد؛

اسامی ۴ پرتابگر معلول ایران برای مسابقات کشورهای اسلامی مشخص شد

کدخبر: 2077614

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین اسامی چهار پرتابگر این رشته را برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی به معاونت فنی فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی در این خصوص گفت: مسابقات کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه در باکو برگزار می‌شود و رشته دوومیدانی معلولان و نابینایان و جودوی نابینایان نیز در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در ماده پرتاب وزنه و در دو کلاس شرکت خواهد کرد که در کلاس F56 علیرضا قلعه‌ناصری و علی محمدیاری گزینه‌های حضور در این ماده هستند که قلعه‌ناصری شانس بالاتری دارد. در کلاس F57 نیز جاوید احسانی شکیب در اولویت است و نام جواد دلاکه نیز برای شرکت در این مسابقات به معاونت فنی فدراسیون اعلام شده است.

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین همچنین از پایان مهلت ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات خبر داد و اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی فزاع از 27 اسفند ماه تا چهار فروردین ماه در امارات برگزار می‌شود و هیئت‌های استانی باید اسامی ورزشکاران‌شان را تا روز گذشته اعلام می‌کردند. ما نیز با بررسی تعداد ورزشکاران در خصوص اعزام تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

ارسال نظر: