سرلشکر جعفری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع):

سپاه بر انتقال تدابیر رهبر معظم انقلاب به سطوح عملیاتی تمرکز کرده است

کدخبر: 2034553

فرمانده کل سپاه عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی را ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا دانست و گفت: سپاه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر راهبردهایی همچون "تولید قدرت در جهت پاسداری از انقلاب"، "بازخوانی صورت و سیرت انقلاب اسلامی" و "انتقال تدابیر رهبر معظم انقلاب به سطوح عملیاتی" تمرکز کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی را ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا دانست و گفت: سپاه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر راهبردهایی همچون «تولید قدرت در جهت پاسداری از انقلاب»، «بازخوانی صورت و سیرت انقلاب اسلامی» و «انتقال تدابیر رهبر معظم انقلاب به سطوح عملیاتی» تمرکز کرده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ‌افروزی نیابتی آمریکا از طریق رژیم‌های مرتجع منطقه، خاطرنشان کرد: بیداری و مقاومت اسلامی همچنان ادامه دارد و تلاش‌های نظام سلطه نمی‌تواند مانع استمرار انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی شود.

سرلشکر جعفری افزود: پاسداران جوان امروز آماده‌اند تا در میدان‌های دشوار و پیچیده‌ی آینده، از اسلام، انقلاب و عزت نظام اسلامی، جانانه دفاع کنند.

ارسال نظر: