در حسینیه امام خمینی (ره)

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب برگزار شد + تصاویر

کدخبر: 2067916

در شب تاسوعای حسینی، مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در شب تاسوعای حسینی، مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه مردم به سه دسته‌ی مسئولیت‌پذیر، مسئولیت‌گریز و بی‌تفاوت قابل تفکیک هستند، گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه درنتیجه‌ی مسئولیت‌گریزی یا بی‌تفاوتی در انجام وظایف به وجود می‌آید و اگر همه‌ی آحاد جامعه مسئولیت‌پذیر باشند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به فضایل و اوصاف علمدار باوفای کربلا، تأکید کرد: حضرت اباالفضل عباس (علیه‌السلام) مظهر مسئولیت‌پذیری در حماسه‌ی عاشورا بود و با اطاعت محض از امام خود، مسئولیتش را به نحو احسن در قیام کربلا انجام داد.

همچنین آقایان سیدمحمد موسوی و محمدرضا طاهری در این مراسم در رثای علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (علیه‌السلام) به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداختند. مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) تا پنجشنبه ۲۲ مهر (یازدهم محرم) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر: