دستور خاخام‌های صهیونیستی به نظامیان برای کشتن فلسطینیان

کدخبر: 2033374

خاخام‌های افراطی صهیونیست به نظامیان دستور می‌دهند، به هر فلسطینی که به شهرک نشینان نزدیک می‌شوند، شلیک کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خاخام های افراطی صهیونیست به نظامیان دستور می دهند، به هر فلسطینی که به شهرک نشینان نزیک می شوند، شلیک کنند.

در سایه چراغ سبز مقامات اسرائیلی، خاخام های افراطی صهیونیست خواستار شلیک نظامیان به شهروندان فلسطینی شدند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: این در حالی است که یک گروه صهیونیستی خواستار اخراج ساکنان بیست و دو روستای اطراف شهر اشغالی قدس شدند. بهانه آنها برای این اقدام، این است که ادعا می کنند این روستاها متعلق به یهودیان است.

خضر شاهین، گزارشگر العالم در شهر اشغالی قدس در این باره گفت: دهها خاخام صهیونیستی در اقدامی بی سابقه از نظامیان خود خواستند به هر فلسطینی که قصد نزدیک شدن به هر اسرائیلی را دارند، شلیک کنند. این اقدام خاخام های یهودی در سایه چراغ سبز مقامات اسرائیلی برای هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی صورت گرفته است.

نظامیان صهیونیستی در این چارچوب دهها فلسطینی از جمله عبد الفتاح الشریف جوان فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

خضر شاهین افزود: این درخواست افراط گرایانه خاخام های صهیونیست در یک کنفرانس در قدس اشغالی مطرح شد.

ناجح بکیرات، رئیس مرکز دانشگاهی الاقصی در قدس اشغالی در گفتگو با خبرنگار العالم در این باره گفت: این اقدام نژاد پرستانه خاخام های صهیونیست ارتباطی به دین ندارد بلکه چراغ سبزی است تا اشغالگران سرکوبگری ها و خونریزی های خود را تشدید کنند.

گزارشگر العالم در ادامه تصریح کرد: با افزایش اقدامات افراط گریانه و نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی جنبش افراط گر موسوم به نجات قدس، ترویج اصول خود را در تمام سرزمین های اشغالی آغاز کرد و در این زمینه اخراج ساکنان بیش از بیست و دو روستا و شهرک در اطراف قدس و الحاق آن را به مناطق خود خواستار شدند.

امجد شهاب، تحلیلگر سیاسی فلسطین در این باره گفت: هدف اصلی و سیاسی صهیونیست ها از این اقدام تغییر بافت جمعیتی منطقه و تصرف کامل شهر قدس است.

خضر شاهین تصریح کرد: فلسطینیان در قدس شاهد حملات روز افزون افراط گرایان صهیونیست و اخراج عربها و فلسطینی ها هستند.

رژیم اشغالگر اسرائیل در حال اجرای برنامه نهایی خود برای اخراج ساکنان باقیمانده فلسطینی در روستاها و شهرک های اطراف قدس است و این اقدام در حقیقت برای اخراج عربها و مسلمانان از شهر بیت المقدس صورت می گیرد.

ارسال نظر: