نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد

کدخبر: 2035490

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر جمعه یک نوجوان فلسطینی را در شهر "بیت لحم" در "کرانه غربی" رود اردن به ضرب گلوله زخمی کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از یک منبع امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین،‌ نظامیان اشغالگر دیروز در ورودی شمالی بیت لحم یک نوجوان فلسطینی 14 ساله را از ناحیه پا هدف گلوله قرار دادند و زخمی کردند. این نوجوان فلسطینی به بیمارستان بیت جالا منتقل شد.

همزمان با آن یگانی از ارتش صهیونیستی روز جمعه در روستای الخضر در جنوب بیت لحم « انس اسماعیل موسی» جوان 20 ساله فلسطینی را به بهانه تحت تعقیب سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بودن،‌ در شهر قدس بازداشت کردند .

"احمد صلاح" مسئول کمیته مقاومت ضد دیوار نژاد پرستانه و شهرک سازیهای صهیونیستی در روستای الخضر با تایید این خبر گفت سرویس اطلاعاتی اشغالگران صهیونیست همچنین « داود محمد صلاح» از ساکنان روستای الخضر را احضار کرده است.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: از سوی دیگر گروهی از شهرک نشینان صهیونیست روز جمعه با یورش به روستای الخضر در بیت لحم بخش هایی از کشتزارهای فلسطینیان این منطقه را تخریب کردند .مسئول کمیته مقاومت ضد شهرک سازیهای صهیونیستی در روستای الخضر گفت شهرک نشینان با یورش به منطقه العبسیه واقع در نزدیکی شهرک یهودی نشین « الیعازر» به درختان و کشتزارهای این منطقه آسیب رساندند و با مستقر کردن کانکس هایی در زمین کشاورزی یکی از فلسطینیان تصمیم دارند شهرک صهیونیستی الیعازر را توسعه دهند.

ارسال نظر: