استعفای رئیس شبکه فاکس نیوز آمریکا به دنبال رسوائی اخلاقی

کدخبر: 2048849

به دنبال طرح اتهام آزار جنسی علیه راجر ایلز رئیس شبکه فاکس نیوز آمریکا از سوی یکی از مجریان آن شبکه تلویزیونی، وی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، به دنبال طرح اتهام آزار جنسی علیه راجر ایلز رئیس شبکه فاکس نیوز آمریکا از سوی یکی از مجریان این شبکه تلویزیونی، وی از سمت خود استعفا کرد .

کمپانی "فاکس قرن بیستم" عصر پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی همزمان از ریاست شبکه فاکس بیزینس و ایستگاه های تلویزیونی فاکس نیز کناره گیری کرده است .

اوایل ماه جاری میلادی، یکی از مجریان زن شبکه فاکس به نام "گرچن کارلسون" از آقای ایلز ۷۶ ساله به دلیل "آزار جنسی" به دادگاه شکایت کرد .

بر اساس بیانیه فاکس قرن بیستم، روپرت مرداک مدیرعامل ۸۵ ساله این غول رسانه‌ای آمریکا، سرپرستی شبکه‌های فاکس نیوز و فاکس بیزینس را بطور موقت بر عهده گرفته است .

برخی رسانه های آمریکا، از جمله شبکه ان.بی.سی، این پرسش را مطرح می کنند که آیا استعفای راجر ایلز توافقی بوده یا او مجبور به استعفا شده است .

با این حال روپرت مرداک در بیانیه ای از خدمات آقای ایلز قدردانی کرد و گفت "راجر نقطه نظرات من در مورد یک نهاد تلویزیونی بزرگ و مستقل را ارائه داد و در طول ۲۰ سال فوق العاده، به عالی ترین نحو آن را اداره کرد ."

ارسال نظر: