روزنامه ینی شفق: ترامپ با دریافت ۲۰ میلیون دلار قدس را پایتخت اسراییل اعلام کرد

کدخبر: 2145088

روزنامه ینی شفق اعلام کرد رییس جمهور آمریکا با دریافت ۲۰ میلیون دلار از لابی صهیونیستی در دوران مبارزات انتخاباتی، وعده اعلام قدس به عنوان پایتخت اسراییل را داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه ینی شفق در خبری اعلام کرد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با دریافت 20 میلیون دلار از لابی صهیونیستی فعال در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را پس از ورود به کاخ سفید به آنها داده بود و هم اکنون به این وعده خود عمل کرده است.

وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در خبری نوشت: شلدون ادلسون از سرمایه داران یهودی و مالک بسیاری از قمارخانه ها در آمریکا یکی از عوامل پر نفوذ لابی صهیونیسم در ایالات متحده است که با پرداخت 20 میلیون دلار به کمپین مبارزاتی دونالد ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را با ورود به کاخ سفید از ترامپ گرفته بود.

ینی شفق مدعی شد: بر اساس گزارش منتشره در مطبوعات آمریکایی، کوشنر داماد یهودی تبار ترامپ حلقه وصل لابی صهیونیستی با رییس جمهوری آمریکا است و زمینه تحقق بسیاری از خواسته های این لابی قدرتمند را پس از تایید رییس جمهوری، در منطقه خاورمیانه فراهم می کند.

رییس جمهوری آمریکا با سخنانی در کمیته روابط خارجی سنا به تاریخ مارس 2016 قول انتقال سفارت ایالات متحده به قدس را به یهودیان پر نفوذ در جامعه آمریکا داده بود و صبح چهارشنبه 6 دسامبر 2017 به طور رسمی قدس را به پایتختی رژیم صهیونیستی معرفی و دستور انتقال سفارت آمریکا را به بیت المقدس صادر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: