حماس: تشدید مقاومت کوتاه‌ترین راه برای رهایی از اشغالگری است

کدخبر: 2274904

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن تمجید از عملیات مقاومتی اخیر در کرانه باختری و مجریان آن، تاکید کرد که تشدید مقاومت در اشکال مختلف از سوی ملت فلسطین کوتاه‌ترین راه برای رهایی از اشغالگری رژیم صهیونیستی و دستیابی به حقوق ملی و تاسیس کشور فلسطین است.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد، تجربه مذاکرات چندین ساله و همکاری های امنیتی نشان داده است که راهکارهای دیگر غیر از مقاومت، سرانجامی جز سرگردانی و از دست رفتن حقوق ملی ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که فرزندان قهرمان ملت مبارز فلسطین به واکنش های خود در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و عملیات‌های مقاومتی هفته گذشته و هفته جاری نمونه ای از این اقدامات است که در راستای مقابله با توطئه های طراحی شده علیه مساله فلسطین صورت می گیرند.

جنبش حماس این عملیات ها را قوی‌ترین پیام به کسانی دانست که فکر می‌کنند تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و تظاهرات کنندگان در غزه می تواند عزم و اراده آنها را در هم بشکند.

این جنبش ضمن تمجید از شهید الیاس صالح موسی، از اهالی شهرک بدیا، تاکید کرد که این عملیات پاسخی به جنایت شهرک نشینان صهیونیست علیه شهید عایشه رابی که اهل همین شهرک بود، به شمار می‌رود و ملت فلسطین حق دفاع از خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و مقاومت در مقابل پروژه اشغالگری را دارد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: