بهای نفت در بازار‌های لندن و نیویورک افزایش یافت

کدخبر: 2298284

بهای نفت روز جمعه در بازار‌های لندن و نیویورک در پایان هفته‌ای پر نوسان، افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز جمعه در بازار های لندن و نیویورک در پایان هفته ای پر نوسان که سرمایه گذاران در پایان هفته از آمار های تا حدودی مناسب درباره ذخایر نفت آمریکا استفاده کردند، افزایش یافت.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه فوریه با افزایش چهار سنتی در مقایسه با قیمت پایانی روز پنجشنبه به پنجاه و دو دلار و بیست سنت رسید.

در بازار معاملات نیویورک نیز هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت برای تحویل در ماه فوریه هفت و دو سنت افزایش یافت و چهل و پنج دلار و سی و سه سنت معامله شد.

افزایش بهای نفت در پایان هفته ای پر نوسان نتیجه گزارش آژانس اطلاع رسانی انرژی آمریکا است که نشان دهنده تثبیت ذخایر نفت در هفته منتهی به بیست و یکم دسامبر است.

بهای نفت از ابتدای ماه اکتبر حدود چهل درصد کاهش یافته است.

سازمان کشور های صادر کننده نفت ( اوپک ) و روسیه شریک اوپک به نظر می رسد با در نظر گرفتن وضع فوری امکان برگزاری نشستی فوری را برای اتخاذ تدابیری جدید و محدود کردن خطرات مازاد عرضه نفت در بازار رد نمی کنند.

این تدابیر احتمال دارد به تصمیم اخیر اوپک و شرکایش در کاهش جمعی تولید خود به اندازه یک میلیون و دویست هزار بشکه در روز افزوده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: