واکنش الحوثی به مخالفت متجاوزان با قرارداد مبادله اسرا

کدخبر: 2304370

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به مخالفت ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی با قرارداد مبادله انسانی اسیرانی که بیمار و یا مجروح هستند،‌واکنش نشان داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی خاطر نشان کرد مخالفت متجاوزان با قرارداد مبادله انسانی اسیرانی که از بیماری و جراحت رنج می برند، تروریسم آمریکا و مزدورانش را رسوا می کند.

وی در توئیت خود در صفحه شخصی اش ادامه داد کمیته سازمان ملل باید از حقوق اسیران پس از شکست صلیب سرخ در این زمینه حمایت کند.

الحوثی مخالفت متجاوزان با قرارداد مبادله انسانی اسیران که از طریق سازمان ملل برای مبادله اسیر سعودی بیمار با اسیرانی که بیمار یا مجروح هستند و از خدمات و درمان محروم هستند، تروریسم آمریکا، عربستان و امارات و ائتلاف آنها که به مسئولیت و قوانین انسانی و بین المللی خلل وارد می کند، برملا می کند.

تقدیر اسیر سعودی از انصارالله؛ درخواست از حاکمان عربستان برای مداوا+ فیلم

عضو جنبش انصارالله: صدها اسیر سعودی و اماراتی در اختیار نیروهای یمنی هستند

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین گفت پرواز هواپیماهای سازمان ملل و سازمان های تابعه بی اساس بودن این توجیه را که فرودگاه صنعا برای پهپادها استفاده می شود، نشان داد.

الحوثی اظهار داشت متجاوزان آمریکایی، سعودی و اماراتی و همپیمانانش از اعمال تحریم هوایی فرودگاه به عنوان سلاحی برای افزایش رنج مردم و ارتکاب جنایات و مخالفت با قوانین بین المللی انسانی از طریق ضربات خودبه غیرنظامیان استفاده می کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: