برگزیده اخبار بین‌الملل در بیست و چهارم بهمن ماه؛

از بازداشت هفت ایرانی در کانادا به جرم پولشویی تا افزایش بهای طلا و تغییر نام کشور فیلیپین

کدخبر: 2310211

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

تمام آنچه باید درباره نشست ورشو بدانید پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره جزئیاتی را درباره نشست ضدایرانی ورشو که قرار است امروز و فردا در لهستان برگزار شود، منتشر کرد.

ترامپ: سعودی ها چیزی جز پول ندارند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ضمن تحقیر سعودی ها، تاکید کرد واشنگتن به حمایت از ریاض ادامه می دهد.

هزینه سلفی گرفتن با دونالد ترامپ چقدر تمام می شود؟ + عکس دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ازای گرفتن عکس سلفی با هوادارانش، مبلغ بسیار زیادی را دریافت می کند!

کانادا هفت ایرانی را به اتهام پولشویی بازداشت کرد پلیس کانادا در عملیاتی، یک گروه هفده نفره را که چند ایرانی نیز عضو آن بودند، به اتهام پولشویی دستگیر کرد.

اذعان بی بی سی به ساختگی بودن موج حمایت هشتگی از نشست ورشو گزارش بی بی سی درباره هشتگی در حمایت از نشست ورشو نشان می دهد موج سازی صورت گرفته توسط این حساب، هدایت شده و تصنعی است.

ترامپ: ما هزینه زیادی صرف حفاظت از عربستان می کنیم

دونالد ترامپ گفت: آمریکا از عربستان سعودی محافظت می کند و این با هزینه زیادی همراه است که تمامی این مسائل به قدرت و اقتصاد ایالات متحده آسیب وارد می کنند.

تصمیم رئیس جمهور فیلیپین برای تغییر نام این کشور رئیس جمهور فیلیپین اعلام کرد به علت تداعی پیوند های استعماری نام این کشور با استعمار اسپانیا، باید نام فیلیپین تغییر کند.

سنای آمریکا در پی جلوگیری از دستیابی سعودی ها به سلاح هسته ای سناتور های آمریکایی قطعنامه ای را ارائه کردند که به موجب آن واشنگتن باید در توافق با عربستان به منظور انتقال فناوری هسته ای اطمینان یابد ریاض هیچگاه به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند.

تحلیلگران سیاسی: نشست ورشو توان ایجاد صف بندی علیه ایران را نخواهد داشت تحلیلگران سیاسی در مصاحبه با شبکه الجزیره درباره اهداف نشست ورشو که به ابتکار آمریکا برگزار می شود و نتایج آن به گفتگو پرداختند.

نگرانی آمریکا از قرارداد خرید سامانه اس-۴۰۰ روسیه توسط ترکیه نماینده آمریکا در ناتو ضمن هشدار به ترکیه درباره قرارداد خرید سامانه اس-۴۰۰ از روسیه در این باره ابراز نگرانی کرده و اعلام کرد آنکارا نباید این قرارداد را ادامه دهد.

تداوم رشد بهای نفت و طلا در بازار های جهانی بهای جهانی نفت و طلا در معاملات امروز چهارشنبه با روند افزایشی همراه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: