بارگذاری مقالات همایش بین المللی سواحل در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی

کدخبر: 2289040

دبیر سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از بارگذاری مقالات همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی (ISC) وابسته به وزارت علوم خبر داد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، حمید خلیلی در حاشیه مراسم اختتامیه این همایش با اشاره به حضور مهندسان مشاور، پیمانکاران، تامین کنندگان تجهیزات بندری و دریایی، سازمان ها و انجمن های خارجی و داخلی و... در همایش سیزدهم، اظها کرد: 17 انجمن و سازمان ملی و بین المللی در همایش ICOPMAS2018 حضور و مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: برای اولین بار مقالات همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی (ISC) وابسته به وزارت علوم بارگذاری و قابل عرضه اعتبار دهی شد.

وی با اشاره به حضور 60 میهمان خارجی از 33 کشور در همایش مذکور، ادامه داد: در همایش امسال سیستم APPLICATION با عنوان ICOPMAS2018 برای انجام امور مربوط به همایش شامل گواهینامه، مقالات، ارزیابی و... راه انداری شده است. برنامه آتی ما توسعه و ارتقای این سیستم به عنوان بانک اطلاعات همایش های ICOPMAS است.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: در همایش سیزدهم از 4 طرح و برنامه با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی با مشارکت دانشگاه های کشور (شریف، تهران، خواجه نصرالدین طوسی، علم و صنعت، صنعتی اصفهان) رونمایی شد.

خلیلی همچنین گفت: در همایش سیزدهم 10 نشست تخصصی بین شرکت ها و سازمان ها با شرکت کنندگان خارجی و داخلی با هدف اشتراک گذاری دانش برگزار شد.

استیضاح وزیرعلوم در مجلس کلید خورد + جزئیات

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: