تحلیل نظر کاربران فضای مجازی درباره رفتار نماینده سراوان در گمرک +اینفوگرافیک

کدخبر: 2296919

واکنش کاربران فضای مجازی پیرامون رفتار نماینده سراوان در گمرک را در این خبر در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته گذشته فیلمی از یکی از نمایندگان مجلس در میان کاربران فضای مجازی دست به دست شد که در بردارنده توهین های وی علیه یکی از کارمندان اداره گمرک بود.

اظهارات تند و توهین آمیز محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان خطاب به یکی از کارمندان اداره گمرک با واکنش تند کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

آنطور که در فیلم منتشر شده در فضای مجازی نماینده مردم سراوان به چشم می خورد، محمد باسط درازهی از یکی از مسئولان حاضر در اداره گمرک درخواست می کند تا بدون هماهنگی قبلی به وی اجازه ورود دهد، اما وقتی جواب منفی می شنود از کلمات رکیک و توهین آمیز استفاده می کند.

بر اساس یک برآوردی که به تازگی انجام شده است، در بیش از ۱۲ هزار پست تلگرامی، عمده واکنش کاربران علیه رفتار توهین آمیز درازهی نماینده سراوان بوده و اغلب کاربران فضای مجازی نیز رفتار و برخورد این نماینده مجلس را را تقبیح کرده و ناپسند دانسته اند.

در ادامه این خبر واکنش های مختلف نسبت به رفتار محمد باسط درازهی نماینده سراوان با مامور وظیفه شناس گمرک را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

واکنش کاربران فضای مجازی پیرامون رفتار نماینده سراوان در گمرک+ اینفوگرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: