با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷؛

سامانه خرابی تلفن ثابت کشوری شد

کدخبر: 2306104

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از متمرکز شدن سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت در کل کشور خبر داد و گفت: مشترکان تلفن در هرجای کشور، می‌توانند با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷ خرابی خط خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری از اجرای «سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکان تلفن ثابت مخابرات ایران» خبر داد و افزود: اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.

وی با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه تلفن همراه، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.

صدری اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پیگیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتواند وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور به صورت متمرکز رصد کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری کرد تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: