سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی:

ایران نیازمند یک برند جهانی است

کدخبر: 2308794

جمالی گفت: هم اکنون کشور‌های دنیا شاما یک برندی جهانی هستند که ایران هم برای بهبود فرایند تجاری خود نیازمند یک برند کشوری و منطقه‌ای است.

جمالی، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در حاشیه همایش برند ناب ایرانی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: با توجه به این که طی سال های متوالی شرکت ها و تولید کنندگان ایرانی به دنبال ساخت برند و نام های تجاری برای افزایش اعتبار تجاری هستند باید به دنبال برندسازی شهری و منطقه ای باشیم.

وی افزود: منظورمان از برند سازی این است که وقتی توریستی قصد آمدن به ایران را کرد بداند ایران به چه نامی معروف است.

جمالی گفت: متاسفانه در بحث برندسازی بسیار کم کاری داشته ایم و به این سرمایه تجاری کم توجهی کردیم.

وی ادامه داد: برای مثال در لیست جهانی همه مالزی را با برند آسیای واقعی، هند را با نام سرزمین عجایب، بولیوی را با نام اعتبار و اعتماد می شناسند. اما هم اکنون ایران چه برندی دارد؟!

معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: باید به سمت برند سازی شهری و منطقه ای پیش برویم.

دنبال مشتری محور شدن برند ایرانی هستیم

در پایان این همایش سمیرا باباپور، دبیر جشنواره برند ناب ایرانی در تشریح این جشنواره در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: نشست ملی برند ناب ایرانی با رویکرد نوآوری محصولات برتر ایرانی " قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برتر تیم نواوری های شرکت های ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد.

وی بیان کرد: بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر محصولات و خدمات در شرکت ها می تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمد های ارزی از بازار های بین المللی نیز باشد.

باباپور تاکید کرد: این نشست مزیت های ویژه ای را برای شرکت های منتخب در بر خواهد داشت که مهمترین آن مبنای توسعه محصولات جدید پاسخگویی به نیاز مشتریان است.

وی ادامه داد: تنها در اینصورت است که می توان از ایجاد فرایند های نوآوری محصول مشتری محور اطمینان حاصل کرد. ما در این جشنواره به دنبال توسعه فرهنگ مشتری محوری با حمایت از نوآوری های محصول مشتری محور هستیم.

گفتنی است این جشنواره با حضور بالغ بر ۱۰۰ تولیدکنند ایرانی با همکاری پژوهشکده چشم انداز و آینده نگری مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت کشور، وزارت ارتباطات و وزارت اقتصادبه مدت یک روز در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: