اژه‌ای: امروز کسانی هستند که می‌خواهند امام را تحریف کنند

کدخبر: 1009588

معاون اول قوه قضائیه افزود: مگر موضع آمریکا فرق کرده یا از شیطنت خود دست برداشته که امروز عده‌ای تلاش می‌کنند ما را به سمت آمریکا ببرند و بگویند حل همه مشکلات ما دست آمریکاست؟

مراسم سی و چهارمین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر 1360 با حضور اقشار مختلف مردم، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان در محل شهادت این شهدا در سرچشمه تهران برگزار شد.

معاون اول قوه قضائیه در این مراسم گفت: اکنون به یاد می آوریم و در ذهن زنده می کنیم که سی وچهار سال از شهادت این شهدای گرانقدر می گذرد و اکنون این شهیدان در چه مقامی نزد پروردگار روزی می خورند و عاملان این جنایت هولناک کجایند و در چه وضعی قرار دارند و این عبرتی برای زندگان است .

حجت الاسلام محسنی اژه ای افزود: این شهدا زندگانی هستند که به حق جزو صدیقین ، شهدا و صالحین اند و تا ابد زنده می مانند .

وی اظهار داشت: ما حداقل در شبانه روز ده مرتبه از خدا می خواهیم که اهدناالصراط المستقیم اما این صراط مستقیم کدام است و چه کسانی مشمول نعمت پروردگارند که بی شک آنان نبیین ، صدیقین ، شهدا و صالحین هستند .

محسنی اژه ای افزود : آیا شهید بزرگوار بهشتی و یاران صدیق امام و نظام جزو صدیقین، شهداو صلحا نیستند و آیا ما نمی خواهیم در راه این عزیزان زندگی کنیم .

معاون اول قوه قضائیه گفت : در اواخر سال 59 و اوایل سال 60 ارتش صدام به ظاهر و ارتش همه استکبار شرق و غرب به واقع به یک انقلاب نوپا هجوم تمام عیار آوردندو بخشی از سرزمین ما را اشغال کردند .

محسنی اژه ای افزود : همه عوامل استکبار، گروههای مارکسیستی ، منافقین ، سلطنت طلبها و دیگر شیاطین کوچک و بزرگ در شهرهای ما مشغول غارت ، ترور ، انفجار و ایجاد اختلاف بودند.

وی اضافه کرد : کشور ما با انقلاب نوپا از هر طرف محاصره و پول وکالاهای ما بلوکه شده بود و ستون پنجم دشمن پشت جبهه ها مشغول به شایعه پراکنی ونفاق و عوامل نفوذی در بخش های حساسی از نظام رخنه کرده بودند و از هر طریق ضربه می زدند .

محسنی اژه ای گفت : اما آنها به این اکتفا نکردند و یک گروهک منحط ، مسلح و وابسته جنگ سرد را در خیابانهای مختلف کشور شروع کرد و پس از مدتی به پشتوانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا رسماً اعلام جنگ مسلحانه کرد.

وی ادامه داد : امام راستین ویاران باوفای او با قامتی استوار ایستادند و همه دسیسه ها را دفع و در برابر همه توطئه ها ایستادگی کردند و پیروز شدند .

محسنی اژه ای با طرح این پرسش که آیا امروز ابهت کذایی آمریکا بیشتر است یا سی و چهار سال قبل اظهار داشت : امروز مقامات عالی آمریکا اذعان می کنند که امروز ابرقدرت منطقه و یکی از ابرقدرتهای آینده جهان ایران است و اعتراف می کند ما مقابل ایران کم آورده ایم و ملتمسانه به رهبر معظم انقلاب پیغام می فرستند و اعلام خضوع می کنند .

وی تاکید کرد : این عزت با قدرت ، ایمان ، توکل به خدا و وعده های الهی همت مردم و خون شهدا به دست آمده است .

محسنی اژه ای گفت : اکنون سرافرازی برای این شهداست یا عاملین این جنایت و رجوی و بنی صدر چه چیزی دارند که به آن ببالند اما شهید بهشتی ها با نثار خونشان در راه انقلاب رضایت خدا و انبیاء را بدست آوردند .

معاون اول قوه قضائیه گفت : در سالها جنگ فشار اقتصادی بر مردم بسیار زیاد بود اما در مقابل ترور ، انفجار و فشار اقتصادی ایستادگی کردند و ضمن ادای دین خود به اسلام برای نظام وکشور عزیت واقتدار به ارمغان آوردند .

وی افزود : دشمنان بهشتی می دانستند که نمی توانند بر منطق ادبی ، زبان ، اطلاعات ، تیزهوشی و ایمان وی غلبه کنند و بنابراین می خواستند شهید بهشتی را در بین مردم منکوب کنند .

محسنی اژه ای ادامه داد : جریانهایی که دست به دست هم داده بود تصور می کردند با گرفتن یاران صدیق امام(ره)، ایشان تنها می شود و به زعم خود می خواستند انقلاب را خودشان بدست بگیرند .

وی گفت : آنها با این اقدامات به ظاهر این سرمایه های عظیم را از کشور گرفتند اما به برکت آن نه تنها چهره و ماهیت منافقین برملا شد بلکه بسیاری از گروههای وابسته به شرق و غرب و عمق کینه استکبار بر همه ملت روشن شد و شاید اگر ما این بهای سنگین را نمی پرداختیم نمی توانستیم چنین دستاوردی داشته باشیم .

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: امروز ایران در برابر همه توطئه ها ایستاده و نه تنها سر خم نکرده است بلکه هر روز بر صلابت و عزتش افزوده شده است .

محسنی اژه ای گفت : تکلیف امروز ما در مقابل خونهای شهدا ، جانبازان ، آزادگان ورنجهای خانواده های آنان این است که بدانیم شهدا ناظر اعمال ما هستند ونباید کاری کنیم که شهدا نزد خدا ، انبیا ، اولیا و ائمه معصومین سرافکنده شوند .

وی افزود : امروز باید بیش از گذشته هوشیاری و بصیرت داشته باشیم وآگاه باشیم که وقتی دشمن دانست با جنگ ، تحریم وترور نمی تواند این ملت را به زانو درآورد اما می تواند ملت را از ارزشهای اسلامی دور و به گناه آلوده کند و سپس به اهداف شوم خود دست یابد .

محسنی اژه ای تصریح کرد : امروز کسانی هستند که پس از سالها از گذشت پیروزی انقلاب می خواهند امام و شخصیت های ما را تحریف کنند .

وی افزود : مگر همین شهید بهشتی نبود که می گفت آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ، مگر موضع آمریکا فرق کرده یا از شیطنت خود دست برداشته است که امروز عده ای تلاش می کنند ما را به سمت آمریکا ببرند و بگویند حل همه مشکلات ما دست آمریکاست و اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید آمریکا را ببینید .

ارسال نظر: