دوازدهمین شماره از نشریه"رمز عبور" منتشر شد

کدخبر: 1011338

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور "دولت سایه زیر سایه تحریم" است/ تحلیلی آماری از عملکرد ۲ ساله اقتصادی دولت با عنوان "رکود بزرگ" و نیز گزارشی مستند از ۱۱ محور اصلی توافق نهایی هسته‌ای از جمله پرونده‌های منتشر شده این نشریه است

به گزارش «نسیم»، دوازدهمین شماره نشریه «رمز عبور» در 128 صفحه منتشر شد.

برپایه این خبر تیتر اصلی این شماره از رمز عبور «دولت سایه زیر سایه تحریم» است که در ذیل آن درباره انتقادات رئیس جمهوری از «کاسبان تحریم» سوالاتی طرح گردیده؛ تحلیلی آماری از شاخص‌ها و عملکرد 2 ساله اقتصادی دولت یازدهم با عنوان «رکود بزرگ» و نیز گزارشی مستند از 11 محور اصلی توافق نهایی هسته‌ای و جزئیات و آخرین تحولات در روند این مذاکرات با عنوان «مبانی یک توافق بد» از جمله پرونده‌های منتشر شده در این نشریه است.

گفتگوهایی با حمیدرضا حاجی بابایی عضو موسس جبهه یکتا، سید شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد و نیز مصاحبه با یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و از شاگردان شهید دکتر شهریاری از جمله مطالب متنوع این شماره است که در کنار آن گفت‌وگویی منتشر نشده با جلال الدین فارسی با عنوان «ماموریت برای براندازی» و مصاحبه‌ای خواندنی با اکبر براتی از چهره‌های اطلاعاتی دهه نخست انقلاب با عنوان «ناگفته‌های یک مامور اطلاعاتی» به چشم می‌خورد.

گفتار و نوشتاری از سید حسن نصرالله، آیت‌الله مصباح یزدی، سردار سرلشکر ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا، استاد رحیم پور ازغدی و دکتر مسعود اسداللهی و ... از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره از رمز عبور است.

گزارش‌هایی در زمینه ابعاد حقوقی ماجرای تلخ حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال 1367 ، عملیات کربلای 4 و شهدای غواص، مواضع آیت‌الله جنتی در 2 سال گذشته، موافقان و مخالفان دکتر علی شریعتی، دیپلمات‌های جاویدان اثر، خودکفایی و کشاورزی در ایران و ... نیز از جمله موضوعات و گزارش‌هایی است که در این نشریه می‌خوانیم.

رمز عبور همچنین میزگردی تخصصی درباره بررسی زیبایی شناسی و مردم شناسی سازه‌های حرم امام خمینی (ره) با حضور حجت‌الاسلام دکتر احمد غلامی ، آقایان دکتر ابراهیم فیاض ، رجبی دوانی ، وحید یامین پور و گودرزی دیباج و ... منتشر کرده است.

ارسال نظر: