آیت‌الله جوادی: بیانات مقام معظم رهبری حکام سعودی را مجبور به تسلیم کرد

کدخبر: 1029428

این مرجع تقلید با اعلام حمایت از فرمایشات رهبر انقلاب اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری حکام سعودی را متعهد ساخت تا همه جانباختگان را شناسایی کند، امیدوارم این قدرت الهی همچنان تداوم داشته باشد

به گزارش «نسیم»، رسا نوشت:

آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که با حضور طلاب، دانشجویان، اساتید و دیگر قشار مردمی در نمازخانه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در ارتباط با فاجعه منا، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری مسیر حادثه را دگرگون ساخت و حکام سعودی را مجبور به تسلیت گفتن کرد و آنها را متعهد ساخت تا همه جان باختگان را شناسایی کند، امیدوارم این قدرت الهی همچنان تداوم داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم، افزود: فرهنگ غدیر برای کسانی که خود را شاگرد مکتب اهل بیت(ع) می دانند، یک وظیفه ایجاد کرده است و آن هم ادامه دادن راه اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که عالمان دین، حیات معنوی را به جامعه منتقل می کند، بیان کرد: جامعه زنده نه شرقی است و نه غربی بلکه جامعه زنده، جامعه قرآنی است.

وی ادامه داد: غدیر تنها این نیست که ما جشنی برگزار کنیم و به یکدیگر تبریک بگوییم بلکه باید فرهنگ و درس هایی که غدیر به ما می آموزد را فرا بگیریم و به آن عمل کنیم.

آیت الله جوادی آملی با بیان این که عظمت غدیر را کسی می تواند درک کند که مبعث رسول خدا را بدرستی درک کرده باشد، اظهار کرد: اقشار فرهیخته جامعه در فراگیری و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و باید به این وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

ارسال نظر: