بذرپاش: پرونده هسته‌ای در دولت اصلاحات به بحران تبدیل شد و گزارش آمانو موید آن است

کدخبر: 1043647

نمانیده تهران در مجمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: به خاطر ضعف دیپلماسی جنبش عدم تعهد امروز برای ما بیانیه هم صادر نمی‌کند/ در ۲ سال گذشته تقریبا همه پروژه‌های عمرانی تعطیل شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم» مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مجلس در سومین مجمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: پرونده هسته ای در دولت اصلاحات به بحران تبدیل شد و گزارش آمانو هم موید اینست ولی برخی ها آنقدر نامردند که جلیلی را دلیل تحریم جلوه میدهند. بیشترین مسئله ای این گزارش به خود آقا روحانی خواهد بود که ساکت است. گزارش اخیر آژانس گزارش نبود و نوعی صدور حکم بود. مثل قاضی که حکم صادر می کند و فرقش با گزارش های قبلی این بود که گزارشات قبلی ادعایی بود ولی این صدور حکم است. آمانو نیز نقش دادستانی داشت که قرار مجرمیت را صادر کرده و به شورای حکام فرستاد تا به عنوان قاضی حکم صادر کند.

این نماینده مجلس با اشاره ضعف دیپلماتیک دولت یازدهم در ارتباط گیری با کشورهای مختلف جهان گفت: الان جنبش عدم تعهد برای ما بیانیه هم صادر نمی‌کند و حتی کلامی نمی گوید که مصارف ما صلح آمیز است.

وی با تاکید بر اینکه "می گویند پرونده pmd بسته شد" گفت: معلوم است که هر پرونده ای بسته می شود ولی چگونه بسته شدنش مهم است. بذرپاش ادامه داد : در این دوسال و اندی که از دولت می گذرد تقریبا همه پروژه های عمرانی تعطیل شده است 400 هزار ملیارد تومان به نقدینگی کشور اضافه شده است. این بخاطر پولی است که در بازار توزیع کرده اند و چاپ پولی است که ناشی از عدم ورود دلار به بازار است.

ارسال نظر: