همزمان با ۱۷ ربیع‌الاول صورت گرفت

برگزاری مراسم جشن و عمامه‌گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید + تصاویر

کدخبر: 2000392

همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول و سالروز میلاد با برکت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام صادق(ع)، مراسم جشن و سرور و عمامه‌گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید، علما و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

به گزارش «نسیم»، رسا نوشت: همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول و سالروز میلاد با برکت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام صادق(ع)، مراسم جشن و سرور با حضور مراجع تقلید، علما و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و عبدالله جوادی آملی، آیت الله علوی گرگانی و سایر علما برگزار شد.

در این مراسم ها که با حضور شخصیت های حوزوی، علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و سایر اقشار مردمی برگزار شد، سخنرانان به بیان فضائل و مناقب این دو معصوم و تبیین اهمیت وحدت امت اسلام در شرایط کنونی پرداختند و انحراف از مسیر ترسیم شده توسط پیامبر گرامی اسلام را عامل اصلی مشکلات مسلمانان دانستند.

دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز در سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) پذیرای خیل عظیم شفیتگان و دلدادگان پیامبر اسلام و اهل بیت شریف ایشان بود.

همچنین مراسم عمامه گذاری در سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بیوت مراجع تقلید برگزار و تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم به دست مراجع تقلید ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

آیین عمامه گذاری طلاب در بیوت حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی برگزار شد.

در مراسم جشن عمامه گذاری طلاب که صبح امروز برگزار شد، مراجع تقلید، با تبریک تلبس طلاب به لباس مقدس روحانیت، برای آنان دعا کرده و توفیق روز افزون طلاب را از درگاه خداوند طلب کردند.

ارسال نظر: