هفدهمین شماره "رمز عبور" منتشر شد

کدخبر: 2001411

هفدهمین شماره "رمز عبور" با بررسی پشت پرده قراردادهای جدید نفتی ایران و حضور چهره‌های دولتی در مجموعه‌ای به نام "باشگاه اندیشه ورزان نفت و نیرو" منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفدهمین شماره "رمز عبور" با عنوان "(ب . ز) تا ابد در نفت" منتشر شد و در آن به پشت پرده قراردادهای جدید نفتی ایران و حضور چهره‌های دولتی در مجموعه‌ای به نام «باشگاه اندیشه ورزان نفت و نیرو» اختصاص پیدا کرده است.

در بخش دیگری از این پرونده گزارش‌هایی با عنوان «زنگنه وزیر مادام العمر نفت می شود» ، «صد رحمت به ترکمنچای» و «واقعیات فرامتنی قراردادهای IPC وزارت نفت» ؛ در کنار مصاحبه‌ای با نماینده سابق ایران در اوپک با عنوان «کسی که به بابک زنجانی نفت داد ، الان در وزارت نفت مسئولیت دارد» از جمله مطالب منتشر شده در این پرونده ویژه است.

گفت و گوی اختصاصی با آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد شامل مواضع وی در ارتباط با موضوعات روز ، مجلس خبرگان رهبری ، سالگرد 9 دی ، خانواده آقای هاشمی رفسنجانی از اصلی‌ترین بخش‌های منتشر شده در این نشریه است.

اظهارات حجت‌الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه درباره فتنه و حوادث سال 88 ، گفت و گویی با محمد کاظم انبارلویی با عنوان «هاشمی مسیر منتظری را می رفت اما به سرنوشت او دچار نشد» ، مصاحبه با حجت‌الاسلام آقا تهرانی درباره چند ماجرای سیاسی در قم و تهران با عنوان «حضرت آقا فرمودند محکوم کنید»، صفحاتی از این شماره را به خود اختصاص داده است.

پرونده ویژه ای درباره انتخابات 7 اسفند از دیگر مطالب خواندنی این شماره بشمار می رود که «امکان تکرار تجربه تلخ هزینه کردن اعتبار امام (ره)» ، «بازی تکراری از تیر 69 تا آذر 94» و «رفسنجانی ها صف کشیده‌اند» از جمله عناوین آن است.

«فرار از شروط رهبری زیر سایه سکوت مجلس» عنوان گزارشی مستند درباره دستورات مقام معظم رهبری در موضوع اجرای برجام است . سخنرانی نظارت ناپذیران درباره نظارت بر رهبری شامل مروری بر حاشیه سازی های سیاسی درباره نظارت بر رهبری ، از دیگر موضوعاتی است که رمز عبور در این شماره به آن پرداخته است.

مصاحبه ای با شهریار زرشناس با عنوان وزارت ارشاد و علوم ما الان اتوبان نفوذند، گفتگو با دکتر ابراهیم فیاض با عنوان «به تجمیع قدرت نیاز داریم نه نقد دولت»، مصاحبه با جعفر شیرعلی‌نیا مولف کتاب «زندگی و زمانه آیت الله خامنه ای» ، همچنین سلسله مقالات و ‌گفتارهایی در بررسی موضوع داعش و تحولات منطقه در این نشریه آمده است. این نشریه همچنین آثار و گفتاری از حجت الاسلام علیرضا پناهیان ، دکتر زهره طبیب زاده و نیز پرونده ویژه ای درباره شهید حمید تقوی فر در گفتگو با همرزمان این شهید مدافع حرم را نیز شامل می شود. کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است. علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس RamzeObour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.

ارسال نظر: