اختصاص اعتبار برای تسطیح اراضی کشاورزی استان گیلان

کدخبر: 2001555

هیات وزیران مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تسطیح اراضی کشاورزی و جلوگیری از فرسایش خاک در استان گیلان و مبلغ ۷۵میلیارد ریال به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حوادث غیرمترقبه از طریق تکمیل محور اهر-تبریز اختصاص داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هیات وزیران مبلغ 500 میلیارد ریال برای تکمیل طرح تسطیح اراضی کشاورزی و جلوگیری از فرسایش خاک در استان گیلان و مبلغ 75میلیارد ریال به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حوادث غیرمترقبه از طریق تکمیل محور اهر-تبریز اختصاص داد.

متن این مصوبات که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری 25 و 24 آذر ماه به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرده است به شرح زیر است: *مبلغ 500میلیارد ریال برای تکمیل طرح تسطیح اراضی کشاورزی استان گیلان

مبلغ پانصد میلیارد (000ر000ر000ر500) ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، برای تکمیل طرح نوسازی، یکپارچه سازی و تسطیح اراضی کشاورزی استان گیلان با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ حاصلخیزی اراضی کشاورزی در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری، این مصوبه را در تاریخ 24 آذر ماه 1394برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهادکشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد. **اختصاص مبلغ 75 میلیارد ریال را به منظور تکمیل محور اهر-تبریز

همچنین مبلغ هفتاد و پنج میلیارد (000ر000ر000ر75) ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (م) ماده (224) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حوادث غیرمترقبه از طریق تکمیل محور اهر-تبریز، در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری،این مصوبه را در تاریخ 25 آذر ماه 94 برای اجرا به وزارت کشور ، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

ارسال نظر: