جوکار در واکنش به اظهارات برخی استانداران نسبت به تصمیمات شورای نگهبان:

مسئولان دولتی موجبات خوشحالی دشمن را فراهم نکنند

کدخبر: 2005208

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم آنلاین» با بیان اینکه وظایف ستادهای اجرایی به شکل کاملاً روشن از وظایف ستادهای نظارت تفکیک شده‌ گفت: از هر اقدامی که موجب خدشه‌دار شدن وحدت می‌شود خودداری کنیم.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در واکنش به سوالی در خصوص اعتراض استانداران خوزستان درباره روند بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات اظهار داشت: ما بندی در قانون برای ورود مسئولین اجرایی در این مسائل نداریم و وظایف ستادهای اجرایی با ستادهای نظارت کاملاً مشخص و روشن از یکدیگر تفکیک شده‌ و قانونگذار این وظایف را به گونه‌ای تقسیم‌بندی کرده تا نقش اجرایی و نقش نظارتی کاملاً از همدیگر تفکیک شده باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس پیرامون نتایج اظهار نظرات برخی مسئولین در حوزه بررسی صلاحیت‌ها گفت: در شرایط فعلی احتیاج به آرامش و وحدت داریم و احتیاج به این داریم که همگی بر مبنای قانون به سمت انتخابات حرکت کنیم.

جوکار با تاکید بر اینکه باید برابر با آن چیزی که در قانون مقرر شده در ‌‌نهایت آرامش اقدام شود خاطرنشان کرد: باید از هر اقدامی که موجب خدشه به وحدت و اقتدار ملی می‌شود خودداری کنیم و نباید به گونه‌ای عمل کرد که موجب خوشحالی دشمن فراهم شود.

ارسال نظر: