دیوید کامرون در تماس تلفنی با حسن روحانی:

بخش صدور ویزا بزودی در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد

کدخبر: 2005289

نخست وزیر انگلستان با بیان اینکه اطمینان می‌دهم که خواهان روابط بهتر میان دو کشور هستیم، گفت: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که توسعه بیش از پیش روابط دو کشور را ضروری می‌سازد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلستان در تماس تلفنی با حسن روحانی با تبریک اجرای رسمی برجام و ضرورت تعهد طرفین به اجرای دقیق آن، اظهارداشت: همه طرفین باید به تعهدات خود تحت برجام عمل کنند و انگلستان قطعا این کار را انجام خواهد داد.

دیوید کامرون همچنین به ضرورت تحرکی جدی در روابط همه جانبه ایران و انگلستان اشاره کرد و گفت: انگلستان آماده است تا تمامی تخصص و تجربیات مالی و بانکی و اقتصادی خود را دراختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و بی تردید افزایش رفت و آمد میان مقامهای ارشد دو کشور می تواند به تقویت این همکاریها و روابط دو کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: اطمینان می دهم که خواهان روابط بهتر میان دو کشور هستیم، اکنون به مرحله ای رسیده ایم که توسعه بیش از پیش روابط دو کشور را ضروری می سازد و ما باید رایزنی های خود را در عرصه منطقه ای نیز تقویت کنیم.

نخست وزیر انگلستان همچنین بابیان اینکه بزودی بخش صدور ویزا در سفارت لندن در تهران فعال خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که با رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کند.

ارسال نظر: