جهانگیری مصوبه دولت درمورد اختلاف در قراردادها را ابلاغ کرد

کدخبر: 2006797

معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات دولت درمورد ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، براساس این مصوبه با تصمیم نماینده ویژه رییس جمهوری در مورد ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی، این نوع اختلاف ها برای داوری به شورای عالی فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع می شود.

تصمیم نماینده ویژه رییس جمهوری در مورد ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی که به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره 179611/ت50151هـ مورخ 3/12/1392 اتخاذ شده است، به شرح زیر برای اجرا ابلاغ شد:

اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران به شرح زیر برای داوری به شورای عالی فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع می شود: 1- شرکت توکاس عمران و شرکت آب منطقه ای اردبیل در ارتباط با پیمان عملیات اجرایی قسمت اول شبکه اصلی آبیاری اراضی سد سبلان. 2- شرکت توکاس عمران و شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در ارتباط با پیمان طرح شبکه قلعه چای قطعه دوم خط انتقال آب اراضی توسعه شمال عجب شیر و شبکه آبیاری مزارع. 3- شرکت لمبه کوب و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ارتباط با پیمان انجام کلیه عملیات اجرایی ابنیه، تأسیسات و تجهیزات برق و مکانیک سالن شهید نصیری یزد. 4- شرکت بام ساز بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با پیمان اجرای باقیمانده عملیات ساختمانی پروژه دانشکده پزشکی و پیراپزشکی. 5- شرکت عمران گستر الوند غرب و دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در ارتباط با پیمان تخریب ساختمان قدیم و احداث ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان. 6- شرکت مهندسین مشاور دانش پژوهان هنگام و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ارتباط با قرارداد خدمات مدیریت و سیستم در طرح های بازسازی بم و بروات. اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را در تاریخ 17/10/1394 برای اجرا به وزارت نیرو، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

ارسال نظر: